Jeżeli jesteś niecierpliwy i szybko zniechęcasz się napotkanymi na swej drodze przeciwnościami losu, to nie wątpliwie denerwują Cię wędrówki sympatycznego skądinąd robota w grze pod tytułem CHIMERA. Może ona po jej poznaniu okazać się miła i ciekawa. Aby każdy mógł do strzec i docenić zalety CHIMERY podamy kilka wskazówek, które ułatwią przejście początkowych pól labiryntu. A więc najpierw skieruj droida do komnaty, w której znajdziesz klucz do odkręcania śrub, podejdź do niego i naciśnij FIRE (czerwony przycisk joysticka), a wejdziesz w jego posiadanie. Okaże się on niezbędny do zneutralizowania pola elektrycznego w komnacie, z której wyruszyłeś, a więc powróć do niej, podejdź do elektrycznej bariery i naciśnij FIRE. Teraz możesz przejść do dalszej części labiryntu — odszukaj śrubę, wejdź do niebieskiego pokoju i naciśnij FIRE. W tym momencie gry należy się spieszyć, do dalszej egzystencji niezbędna jest żywność, aby ją zdobyć trzeba odszukać najbliższy toster i postąpić jak po przednio. Jeżeli się dobrze rozejrzysz to obok tostera znajdziesz klucz, otwórz nim drzwi i idź dalej szukać przygód w trójwymiarowym labiryncie (nie przeocz kłódki). A dalej... dalej spróbuj sam!
Jeżeli pierwsze etapy gry RAID OVER MOSCOW będą wydawały Ci się zbyt trudne, jest i na to rada. Po wczytaniu programu do komputera naciśnij dowolny klawisz — ukaże się ekran z opcjami wyboru stopnia trudności. Jeżeli od czekasz chwilę rozpocznie się program demonstracyjny. Wystarczy teraz włożyć joystick do portu 1 i w momencie, który wyda Ci się najbardziej odpowiedni włączyć się do gry (używając joysticka). Program demonstracyjny zostanie przerwany, a Ty będziesz mógł kontynuować zabawę.
Jeżeli jesteś bardzo zachłanny i w GHOSTBUSTERS chciałbyś mieć bardzo dużo pieniędzy, chociażby jeszcze więcej niż HERBIE na koncie o numerze 05250624 — to proszę bardzo. Oto w banku, który dysponuje pieniędzmi na zakup wyposażenia dla łowców duchów jest konto na okaziciela (bez podawania imienia) o numerze 31222646, na którym znajduje się suma 999900$.
W poprzednich „Tajemnicach ATARI" znalazły się hasła niezbędne do odwiedzenia poziomów od pierwszego do ósmego w grze ONE MAN and HIS DROID. Jeżeli ktoś był na tyle wytrwały, aby dobrnąć tak daleko, to mamy dla nie go miłą niespodziankę — oto nadal może uganiać się za nieznośnymi stworkami po komnatach labiryntu. Kluczem prowadzącym do dwudziestego poziomu są następujące hasła:
poziom 9 — ESTOPLASM
10 — GORGEOUS
11 — SEASIDE
12 — GIZMO
13 — KING KONG
14 —HOLOGRAM
15 —CURRY RICE
16 — COFFEE
17 —CASSETTE
18 —TELESCOPE
19 — COMPUTER
20 — EDACREADA
Jeżeli lubisz gry symulacyjne, to zapewne ucieszy Cię wiadomość, że w grze F-15 STRIKE EAGLE w czasie wykonywania niebezpiecznych misji można uzupełnić paliwo. Wystarczy nacisnąć klawisz dopalacza [A] i przytrzymując go palcem kontynuować lot.
Na pewno bawiąc się programem NUCLEAR NICK denerwowałeś się nie mogąc któryś raz z kolei poradzić sobie z przejściem do następnego etapu. A przecież to takie proste — wystarczy nacisnąć START, a po chwili SELECT i rozpoczniesz grę od zupełnie innego poziomu.
Wędrując po podziemiach, grotach i jaskiniach w EIDOLON zastanawiałeś się zapewne jak pokonać kolejne etapy. Nie jest to takie trudne:
— na pierwszym poziomie trzeba odnaleźć czerwony klejnot, a następnie zabić smoka, który ma czerwone kule;
— aby ukończyć drugi etap należy odnaleźć zielony klejnot i zabić smoka z żółtymi kulami;
— na trzecim odnaleźć niebieski diament i zabić smoka z zielonymi kulami;
— na czwartym stać się właścicielem czerwonego i zielonego klejnotu, następnie zabić smoka, który ma żółte kule;
— aby ukończyć grę na piątym poziomie niezbędne okażą się niebieski i zielony diament oraz unieszkodliwienie smoka z żółtymi kulami;
— poziom szósty wymaga poszukania niebieskiego i czerwonego diamentu, następnie odnalezienia smoka z niebieskimi kulami i podobnie jak w poprzednich etapach unieszkodliwienie go. Jeżeli w czasie bojów na śmierć i życie zabraknie Ci energii, to walcząc ze smokiem naciśnij SPACE BAR, a otrzymasz wszystkie kule, które przeciwnik rzucił w Twoim kierunku.
A więc miłej zabawy...
Tomasz Mazur, Sergiusz Piotrowski