Jeżeli jesteś na tyle zręczny, by wydostać się ze szkoły, by pójść na randkę ze swoją dziewczyną, gra ta nie będzie dla ciebie trudna.
Zbierając serca, które leżą w każdym pomieszczeniu układasz pewien napis — liścik od ukochanej. Po ułożeniu listu biegnij do drzwi z napisem OUT — wyjdziesz na szkolny korytarz. Tam czeka na ciebie woźny ze szczotką i nauczyciel biegnący za tobą. Idź do drzwi z napisem IN i wciśnij przycisk FIRE. Znalazłeś się w kuchni. Jeżeli jesteś w niebezpieczeństwie podejdź do sterty brudnych talerzy i rzuć jednym z nich w nauczyciela. Zacznie on się otrzepywać, ty wtedy uciekniesz.
Następną komnatą jest stołówka. Na pewno dasz sobie radę, pomocne Ci będą leżące na stołach udźce baranie. Gdy rzucisz nim w goniącego Cię nauczyciela, on zamiast gonić Cię, zacznie obgryzać udziec.
Na sali gimnastycznej unikaj ćwiczących uczniów. Ćwiczą oni karate i gdy zbliżysz się do któregoś, zostaniesz powalony na ziemię. Uratować Cię może tylko szybkie podniesie nie się z parkietu i ucieczka przed nadbiegającym profesorem.
Ufff! Te drzwi prowadzą na dziedziniec szkolny. Lecz tu znowu przeszkoda — trzech woźnych goniących naszego bohatera. Widok dziewczyny przed bramą na pewno Cię zmobilizuje i podbiegniesz do niej wymijając woźnych. Potem tylko szybki pocałunek i, trzymając się za ręce, biegniecie do kina.
Pamiętaj o tym, że profesor, gdy zdenerwuje się pogonią, zatrzymuje się i rzuca swą sztuczną szczęką. Jest ona bardzo groźna, gdyż natychmiast odsyła Cię do szpitala.
Gdybyś nie mógł dosięgnąć któregoś z serc, krzyknij głośno w jego stronę — serce spadnie.
Doskonała grafika i jeszcze lepsza muzyka (notabene jest to „A Hard Day's Night” zespołu The Beatles) to niewątpliwe atuty tej gry. Grając w MIKIE na pewno niczego się nie nauczysz, ale przynajmniej rozerwiesz.
Autor: Jonathan Smiff
Firma: Imagine/Konami
Komputer: ZX Spectrum 48/+, Commodore 64/128, Amstrad/Schneider.
(mateo)